دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت

دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت بخریم یا نه؟ چرا دستگاه های تصفیه آب خانگی میدیا ارزان قیمت هستند؟ آیا قیمت ارزان دستگاه دلیل بر بی کیفیت بودن آن است؟ آیا دستگاه های تصفیه آب خانگی ارزان قیمت خدمات نصب و گارانتی ندارند؟ و … اینها سوالاتی است که مشتریان از ما در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی میدیا می پرسند. پیش از هر چیز در مورد سیاست های تولید شرکت بین المللی میدیا اندکی توضیح می دهم. این شرکت با تمرکز بر پایین آوردن هزینه های تولید در عین حفظ کیفیت کالا توانسته به یکی از تولید کنندگان برتر دنیا تبدیل شود. اما چگونه؟ رمز پایین آوردن هزینه های تولید در موارد زیر نهفته است:

تولید کالای ارزان قیمت با سیاست بالا بردن تیراژ

دوستانی که در زمینه ی تولید محصولات مختلف فعالیت دارند حتماً با این مقوله آشنایی کامل دارند. هر چه تعداد قطعه یا محصول تولیدی بالاتر باشد ، هزینه ی تولید کاهش پیدا می کند. شرکت میدیا با بهره گیری از سیستم بازاریابی قدرتمند خود و صادرات کالا به کشورهای سراسر دنیا توانسه میزان فروش خود و به همان نسبت تیراژ تولید را بالا ببرد. همین امر در کاهش هزینه ی های تولید نقش اساسی دارد.

تولید دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت با تیراژ بالا


تولید کالای ارزان قیمت با استفاده از نیروی کار ارزان قیمت

شرکت میدیا در مناطقی از دنیا که تقاضای کار بالا بوده و هزینه های نیروی انسانی پایین است، اقدام به تاسیس کارخانجات تولیدی نموده و همین امر باعث کاهش هزینه های تولید و ارزان تر شدن قیمت تمام شده ی کالا می گردد.

تولید دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت با استفاده از کارگرهای چینی


تولید با استفاده از تکنولوژی پیشرفته

با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و تکنولوژی روز دنیا، شرکت میدیا کالاهایی با کیفیت و با هزینه ی تولید پایین تر روانه ی بازار نموده است. بسیاری از برندهای مطرح اروپایی تولید محصولات خود را به میدیا می سپارند. این روش مدت هاست توسط برندهای معتبر انجام می گیرد، به عنوان مثال برند اپل تمرکز خود را بر طراحی کالای لوکس و با کیفیت ، بازاریابی حرفه ای و تبلیغات گذاشته است و ساخت و تولید گوشی های تلفن همراه خود را به شرکت های دیگر سپرده و از این شرکت ها دقیقا کیفیت مد نظرش را درخواست می نماید. با این شیوه علاوه بر پایین آمدن هزینه ها به عنوان نمونه به دلیل تولید دستگاه در چین و هزینه نیروی انسانی پایین، کیفیت کالا نیز حفظ می شود.

تولید دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به موارد بالا می توان اینطور نتیجه گیری نمود که لزوماً هر کالای ارزان قیمتی بی کیفیت نیست. و می توان با استفاده از روشهای جدید و سیاست های صحیح کالا را با حذف واسطه و کنترل قیمت تولید ، با یک هزینه ی مقرون به صرفه به مشتری رساند.


خدمات پس از فروش میدیا

خوشبختانه دستگاه های تصفیه آب خانگی میدیا در ایران نمایندگی رسمی دارند و خدمات پس از فروش ، گارانتی معتبر شرکتی و خدمات تعمیر دستگاه و تعویض فیلترها توسط این مجموعه انجام می گیرد. توجه داشته باشید در حال حاضر نصب و ارسال دستگاه تا پایان جشنواره تابستانه رایگان می باشد.

خدمات پس از فروش میدیا

حذف واسطه های فروش دلیل ارزان قیمت بودن دستگاه تصفیه آب میدیا در ایران

در صورتی که دستگاه تصفیه آب خانگی تان را بدون واسطه و مستقیم خریداری نمایید ، قطعا دستگاه با قیمت ارزان تری به دست شما خواهد رسید. امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش امکانات جستجوی بازار به راحتی می توانید به کالای اصل و سورس فروش دسترسی داشته باشید و علاوه بر قیمت ارزان ، از کیفیت و خدمات پس از فروش آن نیز اطمینان حاصل کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی میدیا